Migrän eller inte?

Visste att det var något underligt på gång då jag somnade på min 10 euros soffa igår kväll. Har inte somnat på soffan på länge, senast då jag var på jobb, alltså typ i maj. Och de är förståerligt att jag gör de då men konstigt nu då jag har semester. Men igår hände det då och jag vaknade först halv 3 och gick då å lade mig i sängen. Jag ska sova i sängen eftersom jag ska ha min cpap när jag sover. Iaf kände jag mig lite underliger när jag sedan vakna vid halv tie. Huve var int rikit med, de var trögt på nå sätt. Men försökt nu fixa med lite dittan å dattan här hemma men vid 15 tiden kände jag att det är bäst att lägga sig ner snart för känd mig ännu underligare å märkte att jag var ljuskänsliger. Meddela min familj att någo är på G å efter att pratat med syrran somnade jag å sov paren timmar. Nu känner jag mig bättre men är jätte trött. Jag har haft så här kanske 3-4 gånger å har aldrig någon huvuvärk. Men samma känsla och fungerat på samma sätt. Jag sover å vilar och efter det är jag jätte trött. Kallar det själv för någon sorts migrän för vet inte annars vad det är. Eller så är det kroppen som säger att jag ska ta de lugnt. Har någon någo liknande?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Allvarlig allergisk reaktion

I'm back med corona!

En annorlunda sommar