Myror i huve

Nej vet ni vad, jag ha börja fundera och analysera massor igen. Det har vart bättre en ganska lång tid med det men nu har det börjat igen. Jag vet orsaken och de handlar int ens om mig egentligen utan om en person och sen en person till den personen. Ja de låter kanske invecklat men ja där har de iaf börjat. Eller från saker som händer runt dessa personer eller som borde hända som int ännu hänt. Iaf så har det egentligen börjat för många år sen och det har gjort att jag nu är tillbaka i tiden och fått myror i huve, IGEN, av allting.

Ja alltså jag funderar bland annat på personer man träffat och som man inte vet var de befinner sig idag eller hur det är med dem. Efter att telefon for i vessabyttan för 3 år sen så försvann massor med telefonnumror. Och int finns ju alla på facebook heller. Sen funderar jag om man borde valt annorlunda då man gjorde sina val. Kanske mycket sku vart annorlunda idag. Jag försöker leva i nuet för jag kan ju int ändra på de som varit. Och jag är ju en sån som tror, för det mesta iaf, att det är en mening med allt som händer. Inte alltid men oftast, jag menar de har hänt saker som jag verklligen funderar vad som vart meningen med det. Jag menar jag försöker tänka att kanske de var meningen att jag skulle göra de val jag gjorde då när jag gjorde dem. Att de var rätt, fast man tvivlar ibland.

Ibland önskar jag att jag var liten igen och kunde börja om från början med allt.

Ja sen finns de ju saker som händer här och nu som jag funderar och analyserar över. Jag vet int om jag förstår vad schack vill säga med vissa saker som de säger. Är det något jag borde fatta? Jag vet int. Iaf vet jag att jag är inne i en period nu som jag funderar och analyserar och kanske därför "hakar upp mig" på det som schacki säger.

Nå iaf, om de finns någon där ute som haft med mig att göra på ett eller annat sätt och läser nu detta så får ni gärna ta kontakt om ni vill ha kontakt med mig 😉 Kanske jag då får lite mindre myror i huve.






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Allvarlig allergisk reaktion

I'm back med corona!

En annorlunda sommar